Хоррор Lone Survivor: The Director's Cut с элементами выживания представлен в расширенной версии в нашей библиотеке. Об изменениях, которые произошли с игрой вы можете узнать в полном описании хоррора, где также представлены скрины из игры, ролик к игре, а также даны пояснения об отличительных особенностях именно данной версии. Мы полагаем, что данная игра понравится всем любителям игр, которые отдают предпочтение напряженному игровому процессу и сюжету.

Протагонист в маске, известный лишь как "ты" должен вырваться из города охваченного заразой любым способом. Голодный и усталый, он начинает задаваться вопросом, насколько реально всё то, что он видит.
В этом приключении именно вы решаете каким способом выжить. Крадитесь без единого выстрела, или же убивайте всех, кого встретите. Хорошо ешьте и спите, или же гаситесь веществами, поддерживая себя на пути к спасению. Ищите выживших, или же спасайтесь в одиночестве. Следите за своим психическим здоровьем, или съезжайте с катушек...
В новом издании Вас ждут три новых больших квеста, новые диалоги, две новые концовки, улучшенный графический движок, обновленное музыкальное сопровождение и девятнадцать новых предметов.

Список изменений:
v1.1:
• Allows ESC to quit from the title screen or game over screen;
• Hunger increases 10% slower;
• Stealth movement 10% faster;
• Thinman patrol pause shortened;
• Red ending ‘officially’ added (although will be extended in LS:YELLOW later in the year);
• Red ending requirements changed;
• Blue / red path ranks made more difficult;
• A few more contributing factors added;
• A new logo and icon;
• Tweaked art in the basement / ground floor to remove pure black pixels;
• Removed glitchy pixels from the side of the ammo store;
• Tin of pickles now has a description;
• Elevator upstairs gives message if powered;
• Save game is cleaned up: all traces of the old system removed;
• Save game no longer creates a Flash Shared Object except for volume settings;
• Numerous typos corrected;
• ??? won’t trade unless you’ve met him;
• ???’s name only appears once you’ve met him;
• Map hints disabled if not carrying the correct map;
• Some small, secret mechanic changes, mostly fixes;
• Some re-balancing to mental health-dependent descriptions;
• Can opener room door made a tiny bit clearer;
• The cat works;
• Mac black screen issue no longer an issue;
• Panic attacks disabled in the boss sequence (which could rarely cause a corrupted save);
• Fixed bug where it was possible to re-trigger the elevator sequence;
• Fixed bug with text boxes not reverting to interactive mode on game completion;
• Fundamental engine changes in cutscene / dialogue handling:
• All world and object descriptions now have the player non-interactive;
• Last-resort freeze check & correct for scripts that don’t return control;
• Tweaks to the way sprites allow player interaction when simulating hotspots (solves the freezes related to positioning);
• Cat / doll / stove / Gamejoy / bucket / hospital door freezes fixed by the above methods;
• Rare slowdown issue fixed (related to AIR system chrome setting, now disabled).
The masked protagonist known only as "You" must escape from a city ravaged by diseace, by any means. Starving and exhausted, he has begun to questions how much of what he sees is even real.
A new kind of adventure where the choise of how to survive is up to you. Sneak through without firing a single shot, or kill everything on your path. Eat and sleep well, or resort to drugs to keep going. Search for survivors, or escape the city alone. Look after your mental health, or descend into madness...

Видео из игры Lone Survivor: The Director's CutLone Survivor: The Director's Cut Lone Survivor: The Director's Cut Lone Survivor: The Director's Cut Lone Survivor: The Director's Cut Lone Survivor: The Director's Cut